Monday, December 27, 2010

Harimau TERKAM Garuda~!!!

TAHNIAH kepada pasukan HARIMAU MALAYA kerana telah membenam pasukan Indonesia 3-0 pada final pertama PIALA AFF SUZUKI 2010!!! (kami rakyat MALAYSIA bangga sgt ngn korg~!! )


Tahniah juga kepada SEMUA PENYOKONG MALAYSIA yg memenuhkan STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL mlm td (26/12/2010).

Wahhhh~ rase macam dah lame giler kite tak disogokkan dengan aksi player MALAYSIA mcm mlm td~! siyes gempakk...bestt sgt... alaa² EPL gitu....hahahaa...
Congratzz skuad MALAYSIA~!

nampak sgt semangat juang yang player MALAYSIA tunjuk kan untuk memastikan kemenangan berpihak pada KITA~! yeayyyhhh~!!! BAngge ngn korg wahai player² MALAYSIA... =)

Kredit utk si pengantin baru; Shahrul idlan talaha yang membantu Safee sali untuk menjaringkan Goal pendahuluan utk pasukan MALAYSIA~! (siyes...,nice giler goal pertame n kedua MALAYSIA~!!!)
hehehe....tak lupa juga dekat si keeper kebanggaan negara; khairul fahmi..wahhh~ wa salute laa kt lu bro sbb bnyk kali safe n matikan peluang player indon utk jaringkan goal..hahaa..padan muke dorg...hahaa

yang lain² kuna,asra,ashaari(penjaring goal ke3 negara),safiq rahim n yg lain²,rermasuk laa K.RAJAGOPAL...lalalalaala~korg mmg best~! korg mmg hebat~!! TAHNIAH333~!!!

x sia² permainan agresif yg MALAYSIA pamerkan...siyess..,enjoyy giler tgk game malam td.. huhuhuhu....

Ok...1st leg final piala suzuki aff 2010 dah abis malam td kn... MALAYSIA nye peluang nk menang mmg cerah KALAU player kekal kan rentak permainan mcam mlm td..haa...
so..,next game 29.12.10 dekat indon plak...

harap² player MALAYSIA buat yang terbaik dan pastikan kemenangan berpihak kt MALAYSIA.

Good luck to you guys~!


P/S : berjuang lah hingga titisan akhir~ MARTABAT kan NAMA MALAYSIA di mata dunia~! yeayyhhhh~!! =)

1 comments:

armouris said...

tahniah Malaysia! Main bola jangan sampai cedera - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak