Saturday, August 27, 2011

ye! saya sayang awak.

Monin~!

Berblog-walking pepagi ni..terbace satu entry berkenaan "cinta".


Aku mencintaimu bukan karena apa yang ada padamu
Aku mencintaimu karena hatiku yang memilihmu
Aku mencintaimu karena kau layak menerima cintaku
Bersamamu, kuyakin cintaku kan menjadi cinta yang dewasa

Aku mencintaimu dengan cinta yang terus bertambah dari waktu ke waktu
Hari ini aku mencintaimu lebih dari hari kemarin
Dan kurang dari esok

Aku mencintaimu untuk mewujudkan kebahagiaan dalam hatimu
Namun, jika ada seseorang yang sanggup mencintaimu lebih dari cintaku padamu, akan kurelakan kau untuknya

Tapi jika cintanya tak lebih dari cintaku padamu, jangan harap dia bisa mendekatimu

Apapun kan kulakukan untuk kebahagiaanmu
Kerna kebahagiaanmu adalah kesempurnaan cintaku

Tak kan ada yang lebih membahagiakanmu selain cinta yang tulus
Dan itu kan kau dapatkan dari cintaku.

KERINDUAN PADAMU 1 KEKUATAN,
MENYAYANGIMU 1 KELEBIHAN,
MENCINTAIMU 1 KEPERLUAN,
MENJAGA & MELINDUNGIMU 1 TANGGUNGJAWAB,
MEMBIMBINGMU 1 AMANAH,
MEMBAHAGIAKANMU 1 KEPENTINGAN!!!

CDT to PDH :Jangan kerana cinta, kita gugur dari perjuangan, dan jangan kerana cinta juga, prinsip kita menjadi larut dan cair.

Cinta tidak semestinya akan berakhir dengan perkahwinan dan perkahwinan juga tidak semestinya akan menoktahkan titik akhir kepada percintaan.

Kesetiaan akan mengikat cinta, kecurangan akan meranapkan segala kemanisancinta. Sesebuah perkahwinan akan menjadi indah jika cinta terus bersama.

P/s : cdt to PDH.

0 comments: